پلانک ,انجام ,افزایش ,باعث ,عضلات ,تمرینات ,تمرینات پلانک ,باعث افزایش

تمرینات پلانک و مزیت آن: 



تمرینات پلانک یک تمرین قدرتی ایزومتریک برای کل بدن است که در آن باید یک وضعیت سخت را برای مدت زمانی حفظ کرد. پلانک به دو صورت انجام می شود، روش معمولی و مرسوم همان حالت شنای سوئدی است که هم می توان روی دست و هم روی آرنج انجام داد و روش سخت تر آن پلانک طرفی است که روی یک دست و یک پا انجام می شود.

پلانک یک تمرین ساده و البته در انجام سخت اما با نتایج عالی است و باید گفت پلانک در حال محبوب شدن در میان ورزشکاران حرفه ایی است. با گروه های عضلانی که پلانک بکار می گیرد، بدون شک باید انتظار داشته باشید، فواید مفید پلانک را در طول یک دوره تمرینی مشاهده کنید.


فواید پلانک


به طور کلی می توان گفت پلانک کمک می کند تا عضلات داخلی بدن شاخته و به کار گرفته شوند. به دلیل تقویت عضلات پشت و کمر باعث کاهش درد پشت و کمر می شود. پلانک نه تنها قدرت را افزایش می دهد، بلکه باعث افزایش انعطاف پذیری عضلات ناحیه شانه و ستون فقرات نیز می شود. مانند تمامی نرمش و حرکات تمرینی دیگر پلانک باعث افزایش روحیه و حس شادی و نشاط در شما می شود.

منبع اصلی مطلب : PRADAL SEREY
برچسب ها : پلانک ,انجام ,افزایش ,باعث ,عضلات ,تمرینات ,تمرینات پلانک ,باعث افزایش
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : تمرینات پلانک