ورزش ,افزایش ,دهید ,هفته ,افزایش دهید

 درد بیش از حد عضله، افزایش ضربان قلب و دردهایی که با هر بار ورزش کردن بدتر می‌شود، نشانه زیاده‌روی در ورزش است در صورت بروز علایم گفته شده، ورزش‌ها را قطع کنید. برنامه ورزشی خود را دوباره ارزیابی کنید. ورزش‌های شدید را تنها ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید و ورزش‌های متعادل را هفته‌ای ۳ تا ۵ بار. با تکرار کردن ورزش، بدن عادت می‌کند و وزن ثابت می‌ماند. ۳ بخش مهم ورزش شامل مدت زمان، شدت و تکرار است. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، تنها یکی از این بخش‌ها را طی هفته افزایش دهید. اگر تصمیم گرفته‌اید که این هفته مسافت طولانی‌تری بروید، سعی نکنید سریع‌تر بدوید. شدت ورزش را تنها موقعی افزایش دهید که مدت زمان و دفعات آن را افزایش داده‌اید، آن هم هر بار تنها ۱۰ درصد.

منبع اصلی مطلب : PRADAL SEREY
برچسب ها : ورزش ,افزایش ,دهید ,هفته ,افزایش دهید
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : افراط در ورزش